Bevisa att du kan använda qp-formeln.

Jag fick IG på mitt matteprov! Fyfan vad jag hatar när allting går emot mig.. Livet har bara flytigt på väldigt bra de senaste 2 månaderna så jag antar att nån gång måste det gå nerför och det var nog idag som det började bli motigt!
Nu sitter jag hos Jäniför och skriver med hennes lillebror, Robin. Jäniför är den stretsamma husfrun i köket som gör te :P hihi¨
Idag på gympan vad det badkläder som gällde men jag och Hampus och Filip gick till Tebban och Hampus betalade för en liten chai te som vi delade på bara för att vi skulle kunna sitta där i de mjuka fåtöljerna på espresso house;)
Jag har hjärnsläpp och ska säga hej till Jäniförs spanska utbytesstudenter :)
*Slängpuss*


Kommentarer
Postat av: Benjamin

Quarter pounder cheese formeln är enkel - Mellan fanta, hamburgare och pommes = 59 kr!

2008-04-17 @ 11:09:49
Postat av: C-hoe

Nu var du allt smart ;D I could need some tudoring :)

2008-04-22 @ 01:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0