"Första Täbyfesten på länge"

Mådde dåligt sen när jag insett att du blev ledsen, förlåt Malin.
Men nu ska vi inte vara purkna, nu sitter jag uppe mitt i natten och skriver på min mammas dator för att internet på den andra datorn är "kaputt". Jag passar dessutom på att påminna mig själv om att jag ska säga upp mig imorgon och att helgen har varit ganska trevlig faktiskt. :D

Jag och Malin (min malin) var i Täby kyrkby på fest hos en tjej som heter Caroline.. samma som jag :) fast inte riktigt ;P
Malin och jag var på väg mot bussen och precis när vi kom till Ica stop såg jag ett ansikte som jag kännde väl igen, det var Benjie :) han och Emil skulle hitta på nått tror jag..
Jag och Malin träffade Sofia och Tove och Lolli (toves spanjor) på bussen sen åkte vi långt, ända till nån liten håla som heter Östra Byle.

Först var det inget drag alls och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, kännde inte för att porrdansa med fredrik :P
Men jag och Edith lärde  känna Ashmed  och Mohammed och vi lyfte, för första gången ;D
När vi sen kom in i huset igen var det fett med özz :P haha det var jätte kul i nån timme till sen kom min mamma och hämtade oss..

Jäniför missa festen igen ;) tjockisar är gladisar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0