Galet i Vällingby

Det var en tisdag på lovet, jag hade jobbat och Sigrid fyllde 18 år :D känndes som en väldigt sliten dag, jag åkte till Sigrid, grattade, lämnade blommor och choklad sen var jag tvungen att ruscha till bussen som skulle ta mig till stan och därifrån skulle jag byta till Pendeltåg mot vällingby torg till Ligias mormors lägenhet :/

Vällingby torg, LÄSKIGT JU... :P
Fick sjukt dålig vägbeskrivning av Ligia, så de fick möta mig vid bussarna.
Det började spåra på riktigt typ vid 05.00 när alla skulle sova, Hampus och Nicko och Sebban "så blire när man festar med gribbanboys liksom" satt och irriterade lishas vänner som försökte sova medans jag, Nichlas, Kristoffer, Ligia försökte sova i hennes mormors säng, så mysigt :)

Desutom ska jag berätta om Nicko, han är halv kanadensare, men han har sagt att han är halv american, som jag är :P Sjukt coolt :D och hans pappa bor i Florida precis som min pappa och han flyttade från Sverige när de skilldes för han bodde bara här för att vi bodde här, det är sjukt jag trodde inte att det fanns nån annan än jag i de här trakterna :D Sooo Impressed!!

När vi sen skulle sova på riktigt gick inte det, för att Sebban låg och sjöng lillekatt i mitt öra och härmade lille al Fadji :P "Fyr fem Vad händer sen, hun vill följa till min hiem" :D
När vi somnade 06.00 eller 07.00 så var det seriöst sovande till 9 och sen frukost med grabbarna på mcdonalds :D
xox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0