James Bond

Igårkväll var det bondbrudar som gällde, jag hade en åtsittande svart satinklänning med lite strech i och röda naglar och röda läppar, skor och väska i lack! naglarna och läpparna var bra hade ju fått grym hjälp av två underbara kisar! :D kanske hade känt mig mer som en bond brud om jag hade kommit i en lite vit morgonrock som octopussy (Maud Adams) men det var nästan ingen som var typiskt Bond.
-Jag måste fixa en bild på henne här! :)

Jag och Jäniför åkte "bunneltana" till hornstull till lokalen som heter Garant. Det serverades vin till middagen och jag hade hoppats på roligare mat, det var gott och så men jag är väl lite för kunnig för att vara nöjd :P "Det var det sämsta, det sämsta vi har hört" ;)

Sussie och många fler var på bordet och lekte fyllehundar :) sen när DJn kom och musiken satte igång så blev alla jätte taggade, eller jag och Jäniför i alla fall ;D En av tjejerna som hade skivan åkte hem när dansgolvet satte igång, hon hade redan spytt och var hel drunk :P jag ska iaf försöka komma ihåg vår skiva ;)

Ingen leggade så jag och Jäniför latcha runt, jag beställde i baren och dansade porrigt ;P
Jäniför hade glömt sitt leg, men det visade sig att det funkade riktigt bra ändå :P
Det slutade med att vi sov hos Sussie och vi gick hem kl 07.00 på morgonen, adå var det slitet kan jag tala om, fyfan :P jag och Jäniför vandrade koltrastvägen fram till "den gula brevlådan" precis då kommer byggarna som bygger om vårt kök körande, det såg först inte att det var jag sen skrattade de och vinkade, jag hade trasiga strumpbyxor, tre rödmålade tånaglar på varje fot, Lösögonfransarna levde ett eget liv, min foundation var aldelles flammig och mitt hår ska vi inte ens nämna, lite av ett fågelbo, snacka om dagen efter ;D

Byggarna: var har du varit? :/
Jag: kom direkt från festen ;P
VAD VI DANSADE JÄNIFÖR! :D
Tack för en bra kväll Sussie, det var jättekul tills det spåra ;D Men att det spårar är ju en del av grejen :P
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0