Nothing is what it seems

Den 30 mars så var jag med flera tänker inte rabbla namn .. hos Nichlas, för grabben fyllde 18 :D
Kvällen vart kaos, vissa vet vad jag tänker på! jag tänker inte skapa nått slags skojigt forum och prata om andras problem här även om jag skulle vilja men kvällen var speciell :P Nichlas bror, Nick måste haft en lite små skojig kväll han med :P

Det fulaste aprilskämtet någonsin drog Benjie och Anna-ida på mig, attans vad jag föll.
Jag närmar mig cirkeln och Kristoffer och Ligia säger att "det är bäst om vi berättar för henne, hon måste ju få veta." Och Benjie berättar att han och Anna-ida varit på en danskurs osv. och att han blivit erbjuden ett jättebra jobb med sjukt bra betalt i Skåne som han skulle ta, och så skulle han flytta till sommarn och inte komma tillbaka utan hoppa av. Jag fattade inte först, sen när alla andra höll med om att han är dumihuvet som gör det och att det spelar ingen roll vad vi säger jag kommer antagligen åka, det är bäst så, Anna-ida sa flera gånger tror du inte att jag tycker att det här är svårt, jag frågade henne varför hon släpper iväg honom. Svar: det gör jag inte, det är ju han som åker...
FYFAN... det gick alldeles för långt :P:D
Men jag tycker om er ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0