Vemstad

I söndags var jag på Horton med min mormor och morfar och lillebror, jag och Totte köpte godis och dricka för 86 kr, attans! ;D

Den var väl gullig och så men den var väldigt barnslig, tyvärr, inget jag rekommenderar. Efter det gick vi till Kicks i Pub för mormor skulle köpa ett rouge för ett presentkort som hon fick i julklapp. Vi kollade också på mycket annat smink, så jag gick inte heller därifrån tomhänt :)

Jag fick en foundation av mormor men butiksbiträdet var väldigt duktig och snäll och ville skicka med alla möjliga sorters extra produkter, så förutom att jag fick en foundation fick jag också en rengöringslotion från Biotherm och en ansiktspeeling från Dermalogica, jag fick också en fukt mask och ett fukt serum från Biotherm också. Biotherm är dyrt med deras återfuktande produkter för torr hud är väldigt bra :)

Man känner sig fresh! ;D

Kommentarer
Postat av: Sussie

HEJ MUPP ;D

2008-04-22 @ 11:40:33
URL: http://sussie.blogg.se
Postat av: C-hoe

Vem ere som är mupp här igentligen? :P

2008-04-26 @ 01:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0