Bergendals Kursgård

Det var min första fredag på Bergendals Kursgård idag. Köket är stort och det var storstädning i 3 timmar så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra.. men jag tycker om stället och det känns bra :)

Idag var mormor och morfar, Pösa och Helen här och åt middag.. vi åt lammracks, det var jättegott faktiskt. Sen bestämde vi oss för att kolla internet och helt bestämma vart vi ska resa till julen.. nu ser det ut som om att det blir Marocko/Agadir och nått 5 stjärnigt hotell.. det låter inte dumt men det är inte så varmt där.. det är bara 20-25 grader.. då kan man lika gärna åka till kanarie öarna? eller? :P
Vi får se hur det blir..

Benjie praktiserar på Edsbacka Bistro där jag var förut och det är ganska nära Bergendals så igår gick jag och mötte honom och vi tog bussen hem tillsammans.. fiffigt Elin!.. nu kan vi  ju ha sällis :D

Jäniför är ute och festar hela helgen.. guuuuud vad jag också vill vara 18 :) JAG RÄKNAR DAGARNA :P
desutom fyller sofia 18 på imorrn (lör)

Malin!! we know who is cooking the food tomorrow night ;P hehe

Ashkim u are my Ashkim
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0