En bok av Susan Tanner

[ x ]  Jag känner mig ledsen när jag tar farväl av folk

[   ]  Jag oroar mig för hur andra ska uppfatta mig

[ x ]  Jag drar mig för att bli arg på folk av rädsla för att såra dem

[ x ]  Om jag grälat med en vän känner jag mig illa till mods tills vi försonats

[ x ]  Jag försöker alltid vara medveten om hur andra känner sig

[ njaa.. inte direkt va :) ]  Jag är orolig för att bli negativt kritiserad för sånt jag sagt och gjort

[ x ]  Jag oroar mig för att förlora någon som står mig nära

[ x ]  Jag gör nästan allt jag kan för att behaga någon som står mig nära

[ x ]  Jag blir glad när jag får beröm

[    ]  Jag räknar ofta med att bli kritiserad

[ x ]  Jag känner mig otillräklig när någon är besviken på mig


Riktigt svåra frågor.. en liten tankeställare :P går man djupare så är det nog sanning..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0