Kl är 09.05

Jag är trött! har inte sovit något alls i natt.. det blir så när jag har drukit mycket öl.. och så blev det igår ;)

Vi var på Harry B James, fan vilket najs ställe! :D Det var liveband också!! Dynasty hette de, de var ganska duktiga!
Maja och Oskar got it goin' på scen ;O så jävla söta ihop! Sara hookade upp med någon som vanligt! ;) Nichlas, Malin och jag hade kul tills alla ville dra vidare.. så de drog men Micke stannade! Fan vad roligt vi hade!! :D

Jäniför, Micke W och jag körde järnet på dansgolvet!! :P
Jäniför var jättetrött, jobbigt läge! :P

Hörde också rykten om att alla (Thomas, SnyggNichlas, Kristoffer, Filip, Jenny och Lollo) dragit till Thomas där det pågick lite skumma grejer ;P (Hemligt!)

De spelade Wild Boys med Hardcore superstar, guud vad glad jag blev då! tänkte på Benjie!!

xoxo








Kommentarer
Postat av: christina (stina)

Oj va tidigt du är uppe!



Jag hade också stört kul igår! :)

Maja och Oscar är typ söötast :D:D Och maja sov ju inte hemmaa ;)

2008-12-26 @ 11:24:49
URL: http://stiinen.blogg.se/
Postat av: thailandskille

wild boys will be wild, still acting like a child !

2008-12-27 @ 12:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0