Pause

Nu sitter jag och ska skriva en mvg rapport i samhälle om miljöproblemet och konsekvenserna av det. Filip och jag har valt torka och ökning av jordens medeltemperatur. Jag har fått betygskriterierna av vår lärare så då är det lite lättare att göra en mvg-rapport. nu har jag suttit sen kl 17.00 och är fortfarande inte klar.. men va fan det är värt det.. eller? :P

Jag har målat ett lager färg i mitt rum idag och haft ont i tummen, efter att jag skar av lite av tippen när jag jobbade på Bergendals igår.

Jag blev bjuden till Vällingby igår kväll :) tyvärr så hade jag redan andra planer då..

Idag satt mamma, Urban, Totte och jag och  fikade med lussekatter och pepparkakor


  Det är bara 10 dagar kvar till julafton :D

En snubbe jag känner ska till Thailand över jullovet.. bereder mig för saknad! :)

xoxo


Kommentarer
Postat av: benjamin

en snubbe

2008-12-14 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0