Shop till you drop!

Igår var det shopping som stod på listan, Jäniför och jag tog tåget in till stan vid 11.03. På tåget träffade vi en bakis FittFille som skulle jobba.

Nu har jag verkligen skämt bort mig själv med alla fynd och hela mellandagsrean gör att man blir köpsugen. Det är en nackdel eftersom att då köper man det mesta som inte är på rea :P På eftermidagen joinade vi ett annat stan gäng för fika på mocco som ligger vid stadion u! Skit najs ju! Jag har bara varit där med mina morföräldrar förut för jag tog franska kurser på franska ambassaden mittemot och då känndes det inte lika fräscht!

Som pricken över iet så tittade vi på sex and the city the movie på kvällen senare med lite godis och annat gott!



Jag ska försöka sy ett par spetshandskar till party imorron! Snyggt va?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0