Bröllopet

I måndags kl 15.00 precis gick bruden och brudgummen i klockljud in i Djurökyrka. Jag hade på mig en helt sjukt "gourgeous" päls runt axlarna som kom från mammas farmor. Härftigt, men det känndes bara konstigt att ha den så den åkte av direkt :P

Jag sjöng!!! Fattar ni.. jag sjöng på bröllopet, jag fattar typ inte ens själv. Det gick bra, svårt att hålla sig för gråt men jag lyckades.. Åse (bruden) grät en skvätt, hennes dotter Ida och hennes bästaste bästaste vän Bea också, och så min mamma såklart.. :P

På samhället idag så skickade Christina runt en tidningartikel om 5 stjärninga hotell och så, men i den fans massor av sista minuten resor. Märks det att jag är sugen på att åka nån stans :P Jag kommer vara fattig som en kyrkråtta i 13 dagar till..

Vem behöver pengar.. tihi (money makes you bould and beautiful) :D

                                                   
John Travolta: Do you know what they call a quorter pounder in France?
Samuel L. Jackson: Nop
John Travolta: A royal with cheese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0