Romme Alpin

I grund skolan var det självklart att man skulle åka till Romme, jag gjorde alltid det, det var ju det som var roligast. Men så förra året åkte jag och Ligia och klättrade och följde inte med. Jag kom ju inte ens upp för klätterväggen, man ska åka skidor på friluftsdagen, LÄTT! ;)

Igår var första dagen Ligia stod på ett par skidor, sjukt bra! :D Sen åkta jag lite med Kimmen och Filip, det var också skoj..
Fram och tillbaka i buss.. gick ganska snabbt, för vi hade ganska kul. ;) På väg hem tror jag att alla var ganska trötta men fy fan vilka tråkmånsar som skulle sova. Men sista 40 minuterna var Kimmen vaken och då vart det liv i luckan minsann :P

Jag var nära på att slå Kimmen med en trasig vattenflaska, men jag tycker inte om att slåss :P
DU SLÄPPTE JU INTE, JÄVLA CP!! :D:D:D

Malin får första pris för att hon var så sjukt bra på att lära Ligia att åka skidor (klart Ligia hjälpe till lite också :P)
Micke och Hampus var värsta retstickorna (kände mig träffad) :P
Kimmen och Fabbe- STÖRSTA fegisarna :D

Vart väl lite nedstämmd på slutet men det får man väl vara, jag hoppas att det snart kommer vara som vanligt igen, behöver bara lite tid.. tror jag...

PUSSAR :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0