skoj..

Bea och mamma frågade om jag och Malin ville laga mat till en möhippa. Fan vad kul, klart vi gjorde liksom.
Malin jag och mamma åkte och handlade på fredag kväll, och sen stod vi uppe till kl 03 och lagade mat, det är kul att vara en HR-tönt ;D

På lördan så vaknade vi, brydde oss inte ett skit, åkte typ till täbban i piamas :P Köpte en hink och massa öl och jätte långa sugrör som vi gav till Hampus i födelsedagspresent. Klockrent!! :D

På möhippan var det nått jätte gott vin jag drack och Malin drack cava. Efter det tog vi bulle till Jäniför från mörby, kom fram drack och hade jätte mycket mer skoj.. lira lite GH.. sen drog vi bulle till Hampus :P vi satt bakom nån bil på nån parkeringsplats och spruta öl :D hela hinken var fyyyylld :P Vi stappla hem till Hampus och hade skit kul ;P

Älskar att ha mycket roliga saker på min "att göra lista" ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0