Utflykt?

Ibland kan jag bli irreterd på mig själv för jag inte är så komplicerad som en tjej ska va liksom.. Jag förstår inte vad grejen är.. Jag fattar inte varför en lite fjäder helt plötsligt måste bli en stor jävla höna och varför man måste lägga ner så mycket extra energi på andras problem.. det är väl deras problem.. och guuuud vad jag låter okänslig och självisk men det är väl inte nån annans fel, eller? :/ 

Veckans nostalgi låt:
Toploader- Dancing in the moonlight

Det har gått 48 timmar och 22 minuter sen jag såg Jäniför senast, det var vid brevlådan, såklart :P

                     I love life! <3    image2
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du har sá rátt sá :)
Det e bra att inte alla e sá!

Saknar dig LITEGRANNAAAAA ..! ;)

2008-01-28 @ 15:43:55
URL: http://sporroong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0