Tillbaka på Bredfjäll

Mitt sommarlov börjar ju ta slut nu.. eller i alla fall om 3 veckor ;)
Idag kom jag hem från tyskland med färjan.. det blev inte någon sprit shopping.. men jag fick träffa alla konstiga kusiner och syslingar och brysslingar som jag tydligen har i tyskland :)

Hampus och Benjie är super.. tar idag hand om ett catering uppdrag åt Lena som fyller 60 år och ville ha ett litet party. Jag satt fast i Tyskland så vi har smsat flitigt och jag i princip sitter och väntar på att de ska ringa och säga hur det har gått och om hon är nöjd :)

Jag och Jäniför har till slut köpt en resa.. det bär av söder ut och vi ska bada och sola och shoppa och kröka i Turkiet i 2 veckor, jag är skit TAGGAD!!! :D:D:D

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0