I'm from Kingston

Igår var jag hos Kimmen, kom dit vid 9 ungefär.. det var skojigt :D
När jag kom så satt alla vid bordet och förkrökade, var lite glada i hatten. Sen drog det igång :P Nere i Kimmens rum var det reggae med vattenpipa, vad glad jag blev när vi skulle fixa vattepipan :D Så när draget på dansgolvet var lågt satt det roliga typerna i Kimmens rum och rökte och lyssna på Bob :D

Det var Hampus ipod som var igång hela natten, så grym musik var det! ;D Ligia var tråkig i de första timmarna och drog " jag dansar inte nykter" som alla drar, fan vad cooolt assåå! Krille och Ligia bad om förlåtelse för gamalt gräll, och som plåster på såren skulle det hänt något speciellt, men bangare som vi är ;P Stoffe försvann utan ett ord! Och förresten så "pratade" Ligia med 2 söta killar, Olle och Ramström.

SnyggNichlas var sjukt taggad, nere i reggaehörnan var det engelska som gällde för vår del, Nichlas är "fucking good at English when he´s drunk" Senare svepte en vild arm över hela bordet som på film :P och hejdade sig inte för att röka inomhus ;) Var fortfarande sjukt taggad kl 5 på morgonen när alla andra skulle/ville sova, han slog Kimmen och sprang runt och ropade "skarven". Var ju också sjukt sugen på ett slag på käften av Kimmen ;P Fabbe visade sig vara värsta helylle på fest, visst vart jag impad.

Självklart så när jag hörde Carwash med Christina var jag tvungen att röra på hela kroppen, som sagt vems ipod var det? ;D

Du är så yeah yeah wow wow! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0