Moi

Det här ska bara handla om mig! ;P

Idag vaknade jag på riktigt kl 11.14 och gick ner för att äta frukost, jag hade snoozat ett tag innan också. Sen hade jag en "spasession" från kl halv 2 till halv 6 handlade det bara om mig och min kropp :P

Jag badade i 2 timmar och använde hårmask och ansiktskmask och skrubbade hela kroppen från topp till tå.. sen har jag såklart nått speciellt för sånna här stunder :P Jag har en gång fått av min kära vän Jäniför, en vit tvålgelé från Lush som man trycker sönder emot kroppen som doftar Champange och apelsin..wonderbar!

Efter badet vandrade jag runt i en aldelles för liten morgonrock och bar njöt av att inte ha nått speciellt att göra. Smörjde hela kroppen med victoria secrets body butter som luktar sjukt gott..

Älskar att bada :D:D:D

Kl halv 6 åkte vi på kalas hos en snubbe som fyller år på den 29 februari.. han har levt i 56 år men fyllde bara 14.. coolt att den här dagen faktiskt bara kommer vart fjärde år :P

Hela kvällen spenderade jag med 2 bögar. Det var verkligen jättekul!

Golvet, grym musik , jag och bögarna kunde det bli bättre.. just dance the night away!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0