Sorry Mam

Igår kväll var jag och Sigrid hos Lisha och kollade på film. Filmen var så dålig så vi började prata om dagis- och förskoleförälskelser.
Nichlas var kär i Emma, hon var brunett och jätte söt och ahn var henna hos henne och dansade, värsta tzatziki! :D
Kristoffer vet bara att hon var blond! bra där :P
Ligia var stor förtjust i en turk som hette Sam, vart ju sogligt när han skulle tillbaka till Turkiet. :(
Sigrid hade ingen dagisförälskelse men hon och Niklas Gandeborn kunde ju inte bara släppa varann, de var sååååå tajta! ;)
Min no 1 dagiskärlek- Sebastian
Jag och min barnflicka Monica klippte ut hjärtan ur rött silkespapper och så skrev vi romantiska saker på. Sebbe fick ett sånt hjärta av mig varje dag, kunde stå t.ex. "du ska få 10 pussar" eller "jag tycker om dig jättemycket" eller "vi ska leka" :D:D
Lågstadieleksak- Danne (Daniel) rena pusskullsobjektet ;P

Världens sämsta thriller- like mother like daughter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0