Eriks Gondolen

Så klart så är jag ett fylla-sent-på-året-barn, jag fyller inte förrän i oktober, men om det inte är fest måste man ju lyxa till sin tillvaro, igår så åkte maja jag och Jäniför till "Stockholmo".  Först hade vi planerat att försöka ta oss in någon stans men det känndes väldigt svårt så det slutade med att vi gick till baren i Gondolen som ligger vid slussen, vi ville ta Katarinahissen upp men den var stängd.

Det var mycket folk när vi kom, Jäniför började med att beställa en "piggelin" :D Jag var lite nervös, men om man ser ut att ha stil och vara äldre och inte sminkat sig för mycket så funkade det :D jag drack först en "Gondolens sour" den var jätte god, sur och söt på samma gång :P som jag ;) haha, sen så bad jag honom överraska mig och då blev det "mango martini"

Kimmen och Nichlas kom in och vi snackade lite skit och kröka lite. det var väldigt trevligt, Gondolen är så fint för man kan sitta och bara titta ut..Jag är så glad för att jag bor i Stockholm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0