I feel good

Jag var på Anglais igår lördag och jag fick framma massor av mat, vad fint det blev! :D det var jätte kul, så vet nu har jag ska lägga råbiffen med örtsallad och cidervinägersenap, pilgrimsmussla med avokadoterrin och tapenad med chiliolja, ceasar halv och hel och brulee och bavaroise och sist men inte minst grillad sparris med chevré kräm. Känndes bra ;)

Jag skulle ju inte jobba i sommar, jag skulle bara ta det lungt och sova och sola och resa, men när Greger frågade mig om jag kunde jobba på Anglais i sommar kunde jag bara inte säga nej :) Fatta vilken bra ingång, tyvärr som slinka i kallskänken men jag vill lära mig allt och jag kommer inte stå där senare i mitt liv.. känns bra åndå :)

xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0