Idas födelsedag

Idag var det praktik mina vänner! :D
Det var himla kul att Anglais också kunde bli en rolig och bra praktikplats ;) Idag var jag själv i showkitchen de sista 45 minuterna, ahh, sjukt kul ;D

Jag har haft förutfattade meningar om Magnus, men har var en riktigt härlig snubbe jag är väldigt glad för att jag fick jobba med honom idag.. Nu har jag varit i showkitchen 2 gånger, sjukt kul :D:D jag måste påpeka att det är det varma köket ;D Efter praktiken idag så åkte vi till Åse, Nichlas och Ida, Ida fyllde nämligen år :) det var kul och jag har snackat lite med Kimmis och han kanske vill fixa en hemsida till oss snyggingar!? :P Ni vet vilka ni är! 

GRATTIS IDA!!! :D

xox

Kommentarer
Postat av: benjamin

är jag en snygging?

2008-05-13 @ 18:59:51
Postat av: c-hoe

klart att du är ;D

2008-05-15 @ 18:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0