Lindholmen luktar ofta bajs

I lördags så var de flesta hos Malin, jag tänker inte nämna de som borde (host) ha kommit. men vi hade kul utan de :P
Vi grillade på Malins lilla grill på hennes terass och alla hade med sig något gott.. så sen åt vi middag tillsammans. Det var Malin, Krille och Ligia, dessutom var Lisha en tönt som åkte hem med 23 tåget! Sen var det Benjie och Annaida och Nichlas och Lisa, De hade med sig gott och blandat och jag och Lisa konstaterade att lakritsgodisarna med lufthål i måste tuggas med öppen mun för att tillföra syre och ge en mer slående smakupplevelse ;D

Sen spelade vi brännboll och Malin kunde inte sluta skratta åt mig när jag sprang :P förlåt Malin!! :)

Kvällsluften blev kall och det var inte värt att vara ute längre, så vi gick in och lekte.. Kristoffer hade med sig lite roliga sällskapsspel, så vi delade upp oss i lag och körde hårt :)

"KRÄKMYGGA= SPYFLUGA"

Efter ett par ronder så ville vi hitta på något annat.. så då fanns det ett annat spel där man var tvungen att använda hela kroppen, men det var ingen som orkade med det! Så vi gick och la oss.. Malin och Kristoffer är lika svettiga som min mamma och min bror :P

När jag kom till tibble nästa morgon för att hämta min moped så var det inte en rolig syn och jag var tvungen att bryta ihop.. lisha, du hade lite rätt, den var inte borta men FAN heller hel :´(

xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0