New York

Skön dag idag ju :) förutom att det började spöregna på vägen till tebban och vi blev jätte blöta och den lilla volym som jag hade i mitt hår försvann helt, menmen :P Benjie bjöd mig på en kanelbulle och sen tog jag bussen hem.

Jäniför och jag var ena riktiga hurtbullar som bestämde oss, eller snarare hon bestämde att vi skulle träna för hon tyckte jag var en slöfock :P vad skulle jag göra utan dig? :P haha son köpte vi nötter och blåbär Ramlösa (som i vår cateringfirma) och åkte ham till mig och kollade på sex and the city och pussycatdolls, vilken tjejkväll ;D

"I´ve got a grey hair"
"there is nothining wrong with getting old, you said that yourself"
"yes, but this can not get old, no man wants to fuck grandmas pussy" ;)

Bilden ?http://img2.timeinc.net/instyle/images/2007/galleries/100207_sex01_400X400.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel. Underbart!

Kommentarer
Postat av: benjamin

great !

2008-05-26 @ 23:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0