Scandic Anglais

Idag har det varit KUL på min paraktik, tredje gången i varmköket, jag är sjukt glad för det. Igår var också rolig! :D

Igår var jag med Greger nästan hela dagen och sen med Andy, Greger är bra för han vill lära mig nått, de andra säger bara gör så..
Idag gjorde jag lite grejer innan jag fick följa med Stefan upp till showkitchen :D Det var roligt :D och Han lärde mig tornera potatis bra.. med lite tricks :P Stefan har gått Hr-programmet på åva ju och han bor vid Ica Stop, det tyckte jag var lite coolt :D Jag vill inte vara i kallköket någon mer gång.. jag vill aldrig jobba med kärringar/bitchar igen, eller jag kan jobba med de men jag vill inte ha en kvinnlig chef!

Det ska vara pojkar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0