Valborg i Näsbypark

Jag jobbade den 30 maj, lite segt men det vra helt okej.. sen kom inte bussen så jag tog en taxi direkt till Malin, guud vad skönt att det finns taxi :D Malin Jäniför, Sara och Maja hade precis ätit klart när jag  kom så jag glufsade i mig resterna sen stressade vi iväg till majbrasan i regnet med ett paraply  som Maja höll i, "I´m always on your left!" ;D

Vi gick några varv runt brasan och till sist stannade vi och skapade en egen liten bubbla, kalla och blöta stod vi i regnet under Majas paraply och körde akapella på "stand by me" tills brasan brunnit ner och Sofia Tove och Sigrig kom :P Sen gick vi till Fredrik och där hittade vi världens coolaste hatt, den var röd och hade slangar på sig, en sån där suparhatt ;D vad roligt vi hade med den :D

Dessutom ska jag berätta, framför allt för att lätta Jäniför :P, att min kusin har fått ett namn, istället för det omnämnda Pösa är det nu, och kommer att förbli Paula! :)

Känndes lite konstigt att jag inte träffade nån av hrgrabbarna.. men vi kommer igen!! ;D
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0