Du är så yeah yeah, wow wow

I fredags pratades det om att vi skulle åka in till Gondolen och mingla lite.. så vid 8 tiden började jag göra mig iordning för "ladys night" at Gondolen. Men så var det någon som ringde och det slutade med att jag hamnade i Vällingby och stannade där till 02.00, kul att jag kom iväg :)

Sov i 3 timmar, skämtar inte, jag var såååå trött i lördgas morse att det kändes som att jag mådde illa och var jätte full.. jobbade 13 timmar, var såååå TAGGAD så jag åkte direkt in till stan för att träffa Jäniför, Tove, Sopia och Malin A på Viper room. Det var ganska bra där faktiskt. :D

Önskar att jag var ledig den här vecka!

Jag är stenhård!! öh :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0