SACO-mässan i Älvsjö

Vad mycket det finns att göra!?
Varför gör man det så svårt att välja!?
Jag försöker plugga religion men det går inte så bra för jag tänker på vad jag vill göra, det är så svårt bara för jag känner mig jätte splittrad och vet verkligen inte vad jag ska välja!

Sofia pratar om att hon är jätte taggad på att bo i en studentkorridor och Tove vill gärna plugga i Lund och Jäniför vill plugga utomlands eller här, hon vet väl inte riktigt heller. Men det tragiska är att så fort vi har tagit studenten så har vi också tagit vår sista fika på Ica Stop!

vad jobbigt det är att inse..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så sorligt det låter! sista fikan på Ica Stop!? :O

2008-11-20 @ 21:30:09
Postat av: soffi

Åh så sorligt det låter! sista fikan på Ica Stop!? :O

2008-11-20 @ 21:30:25
Postat av: Soffi

Oj Hoppsan, det blev visst dubletter :P

2008-11-20 @ 21:31:36
Postat av: Jäniför

nej sofia, det blev till och med en TRIPPEL :D



ja det e sorgligt när man tänker på det, men sen efter vi gjort allting på olika håll så kan vi träffas igen :D vem vet, då kanske det är ungar, män och husdjur med i bilden...?

2008-11-20 @ 22:08:06
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Jag

en liten jing och jang och en kines och en mexican, villa vovve och volvo ;)

2008-11-21 @ 16:12:54
Postat av: Soffanpoffan

Jag vet inte det asså, men ni får gärna skaffa en Jing och Jang! ;D

2008-11-25 @ 14:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0