Together in London

Nu har jag vaknat :P
Imorgon börjar skolan igen.. Jag känner ingen djup ångest, det är nästan så att jag vill tillbaka. Det ska bli spännande att börja igen :)

Igår var det lördag och Jag, Sofia, Jäniför och Tove besstämde oss för att ta en fika inne i stan.. Vi tog tåget 21.03 och var allmänt otaggade.. men när vi väl kom fram så dalade myskänslan in liksom :P

Vi hade alla beställt något att dricka.. Tove och Sofia drack kaffe latte medans jag och Jäniför tog varsinn Chai latte. After that we got "carried away"

Vi pratade om London hur mycket som helst och om shopping möjligheterna och bara njuta och mysa och ha roligt tillsammans :D


Here I come ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0