Who´s next?

Nu sitter jag i köket och dricker te och käkar pepparkakor.. har säkert stoppat i mig ett 10 tal redan och är sjuuukt trött med tanke på att vi kom hem kl 06 imorrse :P

I fredags så var jag med Ligia och Benjie och vi såg på "the final destination". Det syntes att det var en gammal film, det såg man på vad de hade för kläder, men det hindrade inte den från att vara bra.. den hade verkligen ett budskap om döden.. lite ruggig tycker jag minsann, och jaa vi tittade bara på film!! ;)

På lördagen var det utgång som gällde och vi hade bestämt att vi skulle till Ice.. när vi väl kom dit så var det lite delade meningar om vad vi ville göra, så det blev totalt kaos vi bröt ihop och det slutade med att vi skilldes åt.. Några gick ut bl.a  Soffi, Sigge, Jäniför och jag.. vi hade en rolig kväll ändå :D

Men kvällen är inte slut än.. som man säger "natten var  ung".. Soffi och Sigge drog hem vid halv 3 när vi gick från Ice medans jag och Jäniför gick till Fasching (en jazzclub på kungsgatan) för vidare festande..

När vi kom dit så stod han utanför och rökte.. så vi gick in och någon som hette Andreas tror jag.. hade fixat up oss på listan, vilket ballt ställe.. jag är helt såld ;)

Vad roligt! :D
xoxo


Kommentarer
Postat av: Jäniför

Du, halv 6 var det faktiskt inte. Jag klev innanför dörren prick 6 ;D

2008-11-10 @ 08:34:17
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: benjamin

bög

2008-11-14 @ 07:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0