00.24

Kl är redan över 00.00 så imorron fyller jag 18 år, Jag blir myndig, jag för göra vad fan jag vill.. jag kan bli president i Kambodja, gifta mig, köpa snus o.s.v från och med imorron har jag en helt egen firma och det är helt mitt ansvar, Fakturan kommer alltså inte gå genom mammas företag.. Alla kontona kommer vara mina.. En Catering firma kommer alltså vara registrerad på Caroline :D

Det är kostigt.. Jag får göra allt utom att köpa på bolaget.. Det är en väldigt konstig regel tycker jag..

Skattepapper och andra viktiga papper kommer att adresseras till mig och jag måste helt plötsligt ta ansvar för hela mig och mitt framtida liv..

Än så länge kan min mamma ta hand om mig.. jag bor ju trots allt hemma ;)

ska njuta av mina sista timmar som barn! <3
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0