Min sista dag på Bergendal

jahapp.. då var det höstlov.. FY FAN vad nice :)
Idag var sista dagen på Bergendal, jag gjorde pumkinpie utan något vidare flyt om man säger så.. :P
Det ska vara dessert til måndag middag så de får se på måndag om den blev bra :)
Lite deppigt att det var sista dagen.. men om jag har tur med skolans schema osv. kanske jag har tid att jobba på julbordet, det vore super kul :D
Vi satt och fikade efter lunch idag och Pelle och Hasse och Daniel käka bulle med vaniljkräm ;) och Micke satt och flinade som vanligt ;)

Jag blev jättepaff, för jag fick den "gastronomiska handboken" av Karl Blunck även kallad "Bluncken" och sen fick jag en kniv, jag blev jätteglad och alldeles rörd :)
Så nu är det bara att börja plugga bluncken ;)

xox
Kråkan/Habibi/lillan o.s.v ;)

ps. jag har ingen aaning vad som hände med texten hur fan löser jag det?? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0