Tegelbruket 29 oktober

Igårkväll var inte lik någon annan kväll jag har varit med om sen jag fyllde myndig ;)
Jätte mycket folk som man kännde och kännde igen det var skojigt men lite för mycket folk på dansgolvet för min smak..
jag vill liksom ha plats att dans på men det går inte om det bara är en stor klump som bara slungas fram och tillbaka. Men när "when I grow up" med Pussycat Dolls kom då blev det bra med fart.. Jag, Jäniför och Malin J ställde oss där det fanns lite mer plats och shakade loss.. oh yeah Malin!! :D

Jag dansade lite med Malin och Brad också.. najs ju ;)
Jag var så jävla kissnödig och det var typ 5 meters kö till damerna så jag tog tag i närmasta vän som då blev Emilia, vi gick in på herrarnas toa tillsammans köade i kanske max 5 minuter.. så jävla bra ju :) fast det var nog inte så omtyckt av alla :P

Jag, Sofia, Malin J och Jäniför förkrökade hos mig och gjorde oss iordning tillsammans, det ska göras om :D

Alkohol är en alldeles suverän dricka.. men så fort man inte längre har kontroll så blir man bara allmänt kåt och låter det styra ens vilja.. det finns liksom inte längre någon gräns för vad som är tillåtet och inte tillåtet. Är man kåt så är man liksom ;)
Ångrar inget, tycker däremot att det är väldigt imponerande!

xoxo
Candy Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0