Släpp inte snöret!

Nu kommer antagligen ett sånt där inlägg där ingen annan än de som var med kan förstå vad som hände.. skit samma :P

Igår var det öppet hus på Strömstarevägen 3.. det var väldigt lyckat.. jag var mycket nöjd och mamma hade lagat god mat..och tack för alla underbara presenter :)

Känndes som att jag hade fullt upp hela kvällen när jag igentligen bara kunde vara och njuta men ändå blir det spring ;)
Det kom folk på rullande band och vi drack cava och åt mini donuts.. eller jag åt mini donuts ;P

Vid 20.00 ungefär gick vi upp och bytte kläder.. jag bytte i alla fall för tanken var ju att vi skulle dra ut på krogen.. men så vid 21.00 kommer Snyggnichlas och Stoffe och tvingar på mig svarta skidglasögon och hörlurar.. så jag varken såg eller hörde något.. det fanns en regel.. man fick inte prata..  sen fick jag stå länge och vänta i en jävla skog och när jag väl fick ta av mig grejerna så var jag mitt i en skog med ett brev.. helt ensam.. dröjde kanske 10 sekunder sen dök Kimmen upp, de sekunderna var jag ganska skraj vill jag medge :P vi började vår tur, vi skulle följa mashallerna och ta varsin shot vid varje ljus.. shotarna redan förberädda och klara så det var bara att dricka.. sen när vi drukit kom Stoffe och Snyggnichlas fram och vi var tvungna och sätta på oss hörlurarna och skidglasögonen igen.. plötsligt känner jag hur det sveper något framför min bröstkorg..
Jag: KIMMEN!? VAD FAN GÖR DU?? DU TAR PÅ MINA BRÖST!!?? HAHAHA

Det slutade med att vi fick ta av oss grejerna i nått mörkt rum.. och vi var hos Nichlas ;D
Vi kom ut hand i hand och där stod alla och sjöng ja må de leva :) 
Det måste har varit det det gulligaste några gjort mig, man blev ju rörd.. med all den saften i kroppen också :P

en jätte trevlig idé och med världens gossigaste typer :D
Jag tycker om er!!

Jag ogillar verkligen att skriva långa inlägg.. men nu måste jag :P

Jag och Jäniför och Maja dansade järnet hos Nichlas och efter ett tag drog jag och Jäniför in till stan för att träffa Tove Sofia och Sigge för de drog stan på dirr ;P
men vi kom försent för insläppet hade stängt men vi bestämde att vi skulle träffa Tove och Sofia på Mcdonalds istället på vägen dit så träffade vi Anton och Jimmy från Liljeholm som hade jävligt svårt att vara seriösa :P När vi träffade på de försökte de planka in på hotell.. knäppisar ;P

Till slut skilldes vi åt som gifta par ;) med en stor grouphug

Fan vad mycket sjuka grejer det händer när jag är med Jäniför.. du är knäpp!! ;D
Alla som vill med på Halloween Party om 2 veckor typ kan ju snacka med italienaren :P nejdå.. men ni är taggade så haka på.. man måste klä sig i svart och de sa att vi skulle ta med oss så många vi känner :P de bor tydligen 7 olika nationaliteter i en villa i roslagsnäsby.. taggat va? :D

Candy Girl med de randiga långisarna
xoxo


 


Kommentarer
Postat av: Jäniföe

Förstår vad tråkigt det hade varit inne i stan annars ;D Tur att jag har någon att vara knäpp med!

2008-10-20 @ 14:17:55
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Jäniför

DU ÄR SJUKT DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA!!

2008-10-24 @ 12:50:14
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0