17-19/4 ja eller till 20/4

Gissa om jag har haft en gryyymt rolig helg i Göteborg, Jäniför, hade varit roligt om du varit med!
 Ligia och jag åkte till centralen tillsammans och gissa var vi var på väg! känndes så roligt. Vi kom fram 01.15 och sen gick vi ut på avenyn för att parta :)

Vi träffade Johan och en Kille som hette Thomas och de var snälla nog att kirra in oss på Louge(s).. vi drack och hade roligt och sen var det efterfest hos Thomas.

På lördag så gick vi ut för att äta middag på park, jag, mamma, margit och totte. Det var väldigt trevligt. Efter det så var tanken att jag skulle höra av mig när jag käkat klart, men Ligia var trött och  var inte så taggad på party så hon och Coffe tittde på film. Jag gick en promenad, ringde ett onödigt samtal till Benjie och pratade med malin istället. Hade velat ringa Jäniför och Malin men det blev inte så. Sen fick jag ett sms av Kalle och så slutade kvällen på Björnsbar. Det var väldigt trevligt! Olof från Sjömagasinet var också där, han är rolig!


Söndagmorgon åkte vi till munkedal och hälsade på goa extra familjemedlemmar och en snuffesöt  Molly..Det var fest minsann.. jag köpte en tågbiljett för att kunna åka senare och vara med, sjuktkul.

-Peter dansade ;D
-Johan och jag shotade ;)
-nytt trevligt folk
-Olof drev med mig hela kvällen :P
-och jag var äntligen inne på Park Lane ;D

Stureplan är snabblärd men som Peter sa har mycket att lära ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för en mysig natt/ johan:)

2009-04-21 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0