dryspot!

Har inte skrivit på ett tag, känns väldigt konstigt att ha kommit hem till Täby, jag bor ju faktiskt här. 

MEN som tröst.. så har jag precis fått mitt underhållsstöd så jag ska minsann unna mig lite saker som jag vill ha! Ett par skor skulle ju inte sitta fel ;)

Pratade med en go kille igår.. trevligt att snacka, var ju trotsallt 2 veckor sen jag åkte från Göteborg.

Jag, Sigge och Jäniför fikade igårkväll det var ytterst trevligt med tanke på att jag inte träffat Sigrid på minst 10 veckor.



Det är påskhelgen!!! Så trevligt får man väl säga!?

//xoxo
   "hetast i Taby" hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

stureplansmadonnan har lillfingret i standardposition på bilden... ;D ;D



TAGGA för ikväll!

2009-04-11 @ 17:05:17
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: kalle

Så det är så här bloggande heta storstadstjejer har det. Skulle gärna skriva mer men jag är trött (bakis)och det är tv och chips som gäller.

ha det bra

kalle..

2009-04-12 @ 21:28:37
Postat av: Stina

Aaw, söt bild!! :D



Hoppas du haft en bra påsk!

2009-04-13 @ 13:57:12
URL: http://stiinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

kalle eller johan??? hmmm

2009-04-14 @ 15:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0