I´ll be back

Igår så satt jag och hade totalt beslutsångest för att jag skulle välja kurser till högskola. Sista anmälningsdag är 15/4. Jäniför kom och vi satt i min nya 140 säng ;) och pratade om att vad vi ville göra senare osv. Vi packade upp min nya stereo och sen "testade" vi den.. Snacka om att vi PUMPA when I grow up- Pussycat dolls ;D

Det var Ica stop fika.. snacka om att det var längesen som vi satt där! Jag tyckte det var jättemysigt.

Jag och Ligia och mamma har kommit fram till att vi ska åka till Göteborg på fredag ;D det kommer kännas konstigt att åka tillbaka utan så mycket packning men det ska bli jävligt roligt att hälsa på! Jag måste svänga förbi sjömagasinet då ju :)

Det snurrar i min skalle


Kommentarer
Postat av: Anonym

park då???

2009-04-14 @ 15:25:28
Postat av: Monica

menar du att vi får träffa dig igen????

:)

2009-04-14 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0