Las vegas, you better hold on tight..

..we're in Las Vegas tonight!
Igår var jag på min första skiva! Det var så sjukt mycket folk som man kände, det var roligt! :)

Hampus, SnyggNichlas, Krille och Malin kom in tillslut. Det tog ett tag och det var svårt med det gick ;) Jag dansade stor del av kvällen och vi hade roligt tillsammans. Sara, Jäniför och jag hade käkat middag hos Jäniför och gjort oss iordning tillsammans. Jag hade på mig en body och nätstrumpbyxor och röda läppar och sky höga klackar som jag köpte på topshop till nyår. Jag vågade knappt klä av mig först..

"man leker inte med elden"
Jag är elden!

ooooohhhhhhhh

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej , bääääästa kusin!

jag saknar dig så att det bara dånar !

puss på dig ! / ida lillman

2009-04-04 @ 19:06:45
URL: http://idalillman.blog.se
Postat av: Stina

Skivor är jättekul!! :)

2009-04-08 @ 11:43:49
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0