Oh my god becky

Idag är det den 30 april, man får sitt studiebidrag det är valborg och vi har haft mösspåtagning! :D

Fy fan vad jag ska ha roligt ikväll, nu är jag bara hemma för att hämta lite grejer för att sen åka till SnyggNichlas där alla är! Åhhh det ska bli KRÖKA!!! :P

Igår var jag på Jäniförs middag, det var LAMBO och BÄSTA bordet hela kvällen, grymt roligt hade vi.. och jag var nedknarkad punkare typ.. jag var sjukt coool! :D

Vi dansade och hade sjukt roligt..

"TOVE PÅ BORDET" ;D

Ja som sagt, vi hade sjukt roligt! :)

xoxo Stlm

Kommentarer
Postat av: Anonym

peter har fula skor hej på dig/johan

2009-05-01 @ 01:33:00
Postat av: Anonym

jag hade också velat dansa på bordet med dig / johan

2009-05-01 @ 03:55:26
Postat av: Anonym

en gång hade jag en sko med kiss/johan

2009-05-01 @ 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0