Vagn 1

Igår var der skiva och temat var "ursäkta jag har kommit fel".. Jäniför och Malin var domare från helvetet och Maja var gambiansk scout, Jag var nyduschad.. i badrock och handuk runt huvudet ;) vi var klockrena! Det var roligt vill jag lova!

Jäniför sa till mig idag att hon vill gå till nått ställe som är riktigt bra, hon har tröttnat :P
Jag ska ta henne till Park Lane, björnsbar, nivå, valand ah.. det finns mycket roligt i Göteborg ;)

Det är nu 36 timmar sen jag satt hemma hos Johan och kollade på sportspegeln och nu är jag här, det känns konstigt!

Jahapp.. vad händer nu?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ou maj gaad bäecky!

2009-04-22 @ 14:20:17
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmmm japp det var mysigt/ johan

2009-04-23 @ 00:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0