"Fittöra"

Nu sitter vi här tillsammans igen. Jäniför på min sängkant och jag utfläkt på hela hennes säng ;) Tro det eller men Jäniför är sjuk igen! haha denna gång blev det en "middle ear infection". Den grekiska doktorn sa att det var bra att hon kom dit i tid för annars hade det angripit båda öronen ordentligt vilket det inte hunnit med än!

När jag skulle förklara för Svante vem Jäniför är så lät det såhär - Lång, blond, blåögd och snuvig.. oerhört roooligt! ;D

Hotellrumssyslor:

Vi käkar 400g M&Ms per dag
Käkar chips (utalas med bred söderstockholmska)
Powernapar nakna
"smörjer oss många gånger dåra"
Äter pasta
Lyssnar på Krunegård
Svårt att komma överens om ac-tempen...
...Vilket resulterar i att en av oss alltid fryser eller lökar sönder

Vi har kommit fram till att det inte är mycket aktivitet i rum 3 på Megali Amos House

Over and out, big C and big J... Lifes good!

Kommentarer
Postat av: Soffanpoffan

Uppdatering vill jag ha nu!! :D

Puss!

2009-08-28 @ 09:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0