Kulturkalaset i Göteborg 10-11/8

Hemma igen!

Vi hade absolut ingen aning om att det var jippo i gbg men vi hade verkligen lyckats tajma vår resa med kulturkalaset i Göteborg vilket var en härftig upplevelse!

Jäniför och jag har haft det rooooligt vill jag lova! Jag åkte till gbg på måndagen och då fick jag sällskap av Svante för Jäniför skulle på studierådgivning och läkarbesök så hon kom inte förrän på tisdagen. Måndagkväll var kul, jag och Svante stod på balkongen och drack vin tills vi kom på att fan vad roligt det vore att gå ut på krogen så vi pallrade oss iväg till måndagsklubben på berså, där var det drag! Vi kom hem sent och fick inte sova så länge.. vaknade sent och bara tog det lugnt.

Sen hämtade vi Jäniför på Nisseterminalen och det var då Svante och Jäniför träffade varann första gången, sen åkte vi runt i gbg med nedvevade rutor och spelade "kom igen, Lena" på högsta volym! Underbart ;D



Sen åkte Svante hem till Trollhättan. På tisdagkvällen träffade vi Mattias och hans vänner, Adam och Armin på SoHo på kungsportsplatsen. Vi drack ett glas rosé och pratade om livet. Sen gick vi hem till lägenheten och spanade lite på avenyn från balkongen. Massor av folk överallt så vi gick runt och tittade på människor och käkade langos. Trevligt! tack Mattias! ;D

"Det är inte hur man har det utan hur man tar det"



Kommentarer
Postat av: m

Tack för vadå? :)

2009-08-15 @ 23:47:28
Postat av: jag

trevligt umgänge, såklart! :)

2009-08-16 @ 13:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0