Lördag

Idag var Jäniför och jag ute på stranden kl 12.15 vilket är duktigt för oss dåra.

Partyt börjar inte förrän halv 3 här på skiatos och slutar vid 5 eller 6 på morgonen och så ska man fyllekäka croissant med nutella och ta sig hem så man sover inte förrän kl är typ 06.30. Det innebär att det är väldigt svårt för oss att komma upp mycket tidigare än 11, 12 snåret. Men som sagt, idag lyckades vi med det! Vilket också resulterade i att vi brände oss dåra! Vi har en såndär vacker röd nyans på rumpan och svanken fick sig en dänga också.. Jäniför är måtlig och jag är värst!

När vi kom såg de alla ut som "stranded wales" men sen blev det leka av medans Jäniför guppade runt den skvättande barnaskaran på en blå luftmadrass.

Tolle, Isen, Nicco, Linda, Jerry och Malin gick sen tillbaka till hotellet för att käka pasta ;) Då blev Jäniför och jag trötta på allmänheten så vi tog varsina madrasser och guppade ut på havet.. långt där ute finns det några gula bojar så Jäniför fick holla bojen och min madrass och så låg vi där och solade tills de kom tillbaka och lite till, var nog då som vi sakta men säkert förvandlades till grisar guppandes på "the big blue"

Vi har käkat inne.. pasta såklart.. har ingen kommentar till det...

Nu har vi också sovit en timme så vi är "sjuuuukt" taggade för party! Alla greker vi har mött säger att det är ikväll man ska festa! ;D

Nu taggar vi med When love takes over - David Guetta och Kelly Roland


"Det är inte hur man har det, utan hur man tar det"

xoxo





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0