Raazzmataazz!

Sen sist har det hänt mycket sjuka grejer. Man kan ju börja med att säga att vi trivs bra!

Vi har nu bekantat oss med Tjejerna och Malin och vi har sjuuukt kul ihop :) Tisdag är som deras lilllördag så självklart skulle vi svira då! Vi började på Crazy Piano bar och det var verkligen nice stämning, väldigt många skandinaviska gäster och en skåning som satt och spelade piano. Efter ett tag så kände jag hur hormonerna spratt i kroppen och jag ville dansa ;)

"Gisela, du bara skratta åt mig när jag skulle ge dig en liten lapdans dåra!"

Så Tolle och jag dansade till några låtar.. sen efter ett tag så lyckades vi slita med två andra lyckliga själar, nämligen Lise och Jäniför. Det är svårt att förklara med ord men det uppskattades! Sen gick vi vidare och på vägen till hamnen så stoppade en snubbe oss och vi fick massa gratis drinkbiljetter på My house. Så vi pallrade oss dit, sen tog det inte många drinkar innan tolle inte riktigt visste vad som var fram och bak eller upp och ned :P

Det slutade med att Linda och Malin körde hem Tolle i en barnvagn, lagom sliten med en stor reva i klänningen, sen sov hon långt inpå nästa dag ;)
Samtidigt så var jag, Jäniför och Nicco kvar på BBC och dansade på varsitt bord som stod utspridda på dansgolvet.

Dagen därpå var det slappisnjutning på stranden ;)

"It´s so greek"
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0