Vi tre i gbg!

Det finns mycket att tänka på just nu. Jag är väl mest beskymrad för att Jäniför inte kommer kunna få ett jobb i gbg och att jag då kommer bli ensam där. Det är inte det att jag inte kommer klara mig, frågan är bara om det blir vad jag förväntat mig. Jag oerhört lycklig över att Sofia säger att hon kanske är på, nytt hopp för mig.

Det roligaste vore ju om vi kunde bo i gbg alla tre och bara leva loppan och träffa nytt folk. Det är min dröm!

Men samtidigt finns det väldigt mycket att vara glad över just nu.. livet flyter på och jag mår bra. Antagen till sociologi i gbg och granterat antagen till Santa Barbara City Collage.. känns som att om nått går fel så kommer inte det vara hela världen! ;) därför funderar jag inte så mycket på framtiden!





Kommentarer
Postat av: jäniför

tänk om nån gav mig ett jobb nu. då skulle jag sväva på små rosa moln

2009-08-09 @ 17:35:53
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0