13 dagar kvar

Nu har jag precis kommit hem. Vi har haft en trevlig dag. Jag och Jäniför åkte in till stan för att möta upp Mattias, vi gick till T.G.I Friday's och käkade någon slags middag/lunch. Vi satt och degade länge och Mattias käkade efterrätt och grejer.. det blev inte så mycket shopping som det var tänkt. Men jag fick iaf min velourdress tillbakalämnad så nu ska jag köpa en ny fast någon annanstans ifrån.

Sen gick vi till Mattias hotellrum och typ skrattade och bara va tills Tove och Sofia kom och förstörde friden och fikade med oss ;)  ...och sen åkte vi hem.

Jag känner mig väldigt splittrad inför nyår, jag vill vara med alla samtidigt medans jag vet redan nu att det inte kommer att gå men jag vill inte välja ställe.. vore kanske bäst om jag bara satt hemma själv. Samtidigt som att det känns också dumt eftersom att vi åker till Santa Barbara om 13 dagar. Så då missar jag definitivt något roligt!

Idag ringde en av Adams Sthlms vänner mig.. fråga mig inte varför.. för det har jag inget bra svar på men det var roligt att prata med honom. Vi bestämde.. njaa.. eller snarare jag bestämde att vi ska ha snöbollskrig. Den 30 dec kommer de till Sthlm vilket kommer bli spännande.

"Snacka om att S är fepplig!"

Livin' the dream, woopwoop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fepplig?

2009-12-28 @ 19:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0