2 advent

Nu är det halvägs kvar till jul, vad konstigt det känns!

Vaknade sent idag och har verkligen ingen ork att städa undan alla ölburkar från igårkväll..

Idag har jag köpt mina tågbiljetter, åker till stockholm den 21 dec och kommer tillbaka den 29 dec, det finns dock en biljett som jag inte har köpt än. Den är ganska symbolisk nämligen så det är väl därför jag skjuter på det. Biljetten från Göteborg till Stockholm den 7 jan. Då lämnar jag Göteborg för ett år, det kommer kännas deppigt.

Men -Hello Santa barara! Me like! =)

Idag ska jag fira advent med Mattias och Adam om han vill... annars blir det bara Mattefnatte och jag som äter lussebullar och dricker te.

Jag saknar att julmysa i Näsbypark, vi julmös massor och här har det inte blivit så mycket som jag önskat, kanske också för att till julen hör typ mamma och Totte till och de är inte hos mig i år. Jäniför, du får komma och rätta till ställningarna och svulla lussebullar med mig, eller om ni kommer ner alla tre så är det vi som skapar julstämningen på espresso house i Nk :)

Jag lever fortfarande på Lisebergs julmarknad, det var urmysigt!
xoxo


Kommentarer
Postat av: Poffi

Du var saknad på kvällsfikat idag ! :) <3

2009-12-07 @ 01:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0