9 dagar kvar

Nu är kl långt över tolv vilket innebär att det är nyårsafton idag, nu har den här ångestladdade dagen äntligen kommit och jag kommer äta middag med människor jag tycker om.. efter mycket slit och psykbryt!

Vi har precis kommit hem från tegel. Det var absolut inget folk där med det var sjukt trevligt ändå.. kändes mysigt att vara på tegel igen.

Trisst att alla banga men jag är väl inte förvånad.. bangar en, bangar alla.. det är tyvärr så det verkar funka hos oss..

Idag tyckte jag att jag såg Benjie i täbban så jag ringde och ville säga hej, jag blir så glad att träffa de igen, det känns konstigt och jag saknar det som var förut.. men gymnasiet var en great tid även om det känns som en lång tid tillbaks.

Det som är synd just nu är väl att jag inte har någon tid att vara med människorna som jag inte vill lämna.. för på 9 dagar är det svårt att hinna med allt man vill.. men jag kommer tillbaka om ett år!

Nu är det dax at börja tänka på allt roligt som kommer hända nästa år! :)

you know you love me // xoxo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0