Måndag igen

Idag har varit en lång dag, jag kommer knappt ihåg att jag ducshade imorse.
Laila kom tillbaka från Sthlm idag vilket var trevligt, killer-gruppen tog en chailatte på Espresso house och skvallrade första timmen och fokuserade andra timmen.

Har tyvärr inte hunnit med skatteverket och Gibraltargatan idag, fy på mig. Men jag får ta det imorgon istället.

Jag var hemma en liten stund sen åkte jag till Mattias och vi snackade och lyssnade lite på musik sen åkte vi in till stan och fikade med Ermin på café Tintin vilket var trevligt.

Idag är det en vecka kvar tills jag åker hem.. ja eller igår om man ska vara petig.

Snart bär det av, försöker planera minglet som Jäniför och jag ska ha, det kommer bli sjukt mysigt att bara ha alla som man tycker om samlade hos sig bara två dagar innan avfärd.

You know you love us!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0