Fredag, fredag, fredag

På fredag var det seminarie och vi har alla nu bestämt oss för att börja om på ny kula för att vi har verkligen totalt spårat på skoltid.. Och Katrin säger att vi bara "tror att vi är bäst egentligen är vi inte det". Efter den omtalade spårade föreläsningen då Laila jag och Katrin satt och smsade varandra, Laila gjorde konstiga hästljud och vi skrattade sönder så har vi gett ett dåligt intryck, typ fnittertjejerna.. Det här stör mest Kartin, Emma har tur som varit i Singapore under denna tid vilket innebär att hon sluppit undan något. Laila och jag tänker att det har redan gått utför, visst vore det väl kanske roligt att ha ett bättre rykte men vi har ju sjukt roligt nu också! xD

Men iaf så bestämde vi oss för att skärpa till oss till den här andra delkursen som började i fredags.. Det gick ganska bra tills en kille i vår seminariegrupp kallade oss för "Charlies änglar" och Anna-Karin vår nya seminarie ansvarige trodde det var vårt gruppnamn. Vad ere frågan om! Vi är redan stämplade!!! ;)

Sen träffade jag Ligia som varit med Mattias medan jag var i skolan. Vi gick och köpte lussebullar på m.m. muffins och sen fikade vi och lyssnade på julmusik. Mattias och Ligia hade haft det "trevligt" iaf  xD

Vi hade bestämt att vi skulle festa och att Ligia och jag skulle börja lite smått och sen skulle Mattias anlsuta när han jobbat klart. Adam kom också, så Ligia, jag och Adam shottade tequila rose och drack Asti och rosé, vilket var klysché men nice. Vi hade roligt och planerade framtiden xD

Mattias kom och det började drickas rom och cola vilket gjorde att det spårade lite och vi blev drunka. Roolig, roolig, rooolig!

Vi kom inte in på Glow. Mattias pratade med chefen vilket inte bådade gott men det var väl kanske väntat när det är 28+ där. Men vi hängde inte läpp för det, vi gick till Viktoria, Adam ville träffa Namo, för att efter en drink inse att det inte var mycket drag och lämna Adam med Namo för att dra till Queen, men där var det också dött och klockan var typ halv 3 så vi tänkte att vi går till Mcdonalds och äter något och sen går hem. Vi mötte upp Adam och gick till Mcd. Dagen efter kom Mattias och jag fram till att även om det inte hände något speciellt så hade vi väldigt roligt. Me like! =)

Mattias är en hettsare och jobbade sig hårt så han förtjänar fett med stryk! xD
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0